ar-tanten

Alla inlägg den 4 februari 2017

Av C E - 4 februari 2017 05:35

På måndag, på kanal tre, klockan 21.00 börjar det nya datingprogrammet Händig man sökes. Normalt sett skulle jag inte bry mig, kollar aldrig på teve längre, men i den här serien är min brorsa med.

 

Så nu gör jag lite reklam för honom.... Han är omtänksam, snygg, trevlig, snäll, har humor, tycker om friluftsaktiviteter som skidåkning, hockey men allra mest fiske.

   

Så vad gör han i ett datingprogram då? Ja, det kan jag inte fatta (att han är singel alltså).... Dessutom är han djurvän och inom kort åker han till Thailand för att hämta hem den här gulliga gatuhunden som ska bo hos honom.

 

Lycka till Gunnar och hoppas att du krockar in i kärleken!

   

Men jao, han är ju inte helt perfekt (vem är det liksom), hans enda nackdel är att han är tidsoptimist. När han gick på gymnasiet och jag höll på att ta körkort skulle vi ta samma buss till stan (Sundsvall) och jag valde ju mina körtider för att jag ville ha sällskap på bussen....

Varje morgon: Jag står vid busshållplatsen 15 minuter innan bussen ska komma. Bussen kommer, jag kliver på, bussen åker. Då ser man Gunnar komma springande och missar bussen. Tror aldrig jag fick sällskap till körskolan. Men jag älskar honom till månen och tillbaks....


Ovido - Quiz & Flashcards