ar-tanten

Alla inlägg den 9 februari 2017

Av C E - 9 februari 2017 05:12

Igår var det för kallt för att rida (-25) och det var väl lika bra det eftersom jag skulle till stan och naprapaten. Jag brukar vara där på fel dag, eller brukar och brukar, men det har hänt tre gånger i alla fall. Första två gångerna var jag där dagen innan jag skulle vart där....hur jobbigt då det är fem mil dit och fem mil hem? Tredje gången ringde han och undrade var jag var, medan det i mitt huvud var nästa dag jag skulle dit. Så nu får gubben hjälpa mig att skriva in i almanackan.. Igår var det rätt dag! Sen köpte jag med mig den där sushin jag suktade efter i fredags, kanske inte helt rätt dag för kall mat men ändå.


Läste på en annan blogg om en clinic med Per Hendrik Waaler (han som rider GP bettlöst), läs den! Finns på Carolineshästdröm´s blogg. Tankvärt!


Lika kallt är det idag, vilket också passar bra då jag ska iväg och vara sällskapsdam och hästskötare. Om det är lika kallt när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen med min hund i ansiktet och bara myyyyysa

 


Skapa flashcards