ar-tanten

Alla inlägg den 11 februari 2017

Av C E - 11 februari 2017 05:31

Det är väl nått man börjar tänka på när döden närmar sig, och det gör den inte än så vitt jag vet. Men ibland tänker man ändå på det, efter filmen "Bucket list" till exempel. Vad vill man uppleva/se innan man dör som man inte upplever eller ser till vardags? Det finns väl hur mycket som helst och alla listor är väl personliga, men om jag skulle göra en i dagsläget (för dom kan ju komma att ändras när åren går) så skulle den se ut ungefär såhär:


Rida i klippiga bergen

Rida välutbildade hästar i Spanien/portugal (och då menar jag längre tid, inte bara en gång)

Åka runt i USA

Åka runt i England/Skottland (å rida lite)

Åka runt i Kanada

Slå en pedofil på käften (eller värre)


sen när man börjar ha döden runt hörnet så tänker jag hinna med:


Sitta i fängelse


Men idag tänker jag rida, för nu är det inte svinkallt, får se  hur pigg Petter kan vara.......

 

Ovido - Quiz & Flashcards