ar-tanten

Alla inlägg den 18 februari 2017

Av C E - 18 februari 2017 05:29

vid fem. Då dricker jag kaffe och läser några bloggar innan jag går ut och släpper ut hästarna. Idag läste jag att "folk" känner sig inspirerade genom att linda hästbenen och klä sig fint, och visst är det peppande, men dom bor i södra Sverige och har ridhus. I Jämtland är det pepp om det inte är storm eller isgata (nu är jag där igen....) Så....inget pepp idag, det ska regna på isen hela dagen. Jag ger snart upp. Nä, det gör jag ju inte men idag känns det så, jag ser fram mot leran....nä, inte det heller....


Hittade gamla bilder på gänget. Bönan ett år till vänster. Oväder två år i mitten. Petter fyra år till höger.

 

När man blir så här uttråkad börjar man få ideér som inte alltid uppskattas. Nu funderar jag på om jag kan förmå min gubbe att byta stil. Det här tänker jag föreslå.

 

Ovido - Quiz & Flashcards