ar-tanten

Alla inlägg den 19 februari 2017

Av C E - 19 februari 2017 05:36

Jag borde gå upp i mitt sovrum och slipa klart väggen så att jag kan sätta igång med målningen, golvläggningen och tapetseringen, men orkar liksom inte ta tag i det. Jag blir så frustrerad och rastlös när jag inte får rida, och då blir inget gjort liksom.

 


Jag tog min promenad runt lägdan i snön, på vägen går det inte att gå, om jag snörade på mig skrillor skulle det fungera. Tycker det är rätt långtråkigt att gå men så blev jag tipsad om poddar, så nu lyssnar jag på ett avsnitt av ridpodden varje gång (hett tips) så nu är det inte lika långtråkigt.


På kvällen kollade vi på en riktigt dålig film. Skådespelarna var bra, med namn som Martin Scorsese och Ray Liotta, men regin och filmningen var under all kritik. Intressant story men..... Underkänt. Campus Code hette den för er som gillar B-filmer. Tror det var något barn eller barnbarn till Scorsese som hade gjort den.



Ovido - Quiz & Flashcards