ar-tanten

Alla inlägg den 26 februari 2017

Av C E - 26 februari 2017 05:32

Igår när jag plumsade runt på lägdan lyssnade jag på ridpodden om satsning. Nu är ju inte jag någon satsande ryttare i den bemärkelsen även om jag satsar på att bli så duktig i förhållandet med min häst som möjligt. Peter Markne tyckte att satsande ryttare behövde nörda mer....sitta och bli värdsbäst på halvhalter till exempel, och det är någonstans där jag befinner mig. Inte värdsbäst, men nördig. Just nu skulle jag helst vilja åka runt och bo på olika ställen (ridakademier typ) och bara nörda ner mig i hästens mekanik och sånt, få in känslan, nöta i skritt. Men idag ska jag se om det går att rida. Nu har han vilat i två veckor så han lär ju vara lagom pigg.

 

Hittade en gammal bild på Bebis från när hon var valp. Nu är hon nio....

   

Ovido - Quiz & Flashcards