ar-tanten

Alla inlägg den 20 mars 2017

Av C E - 20 mars 2017 05:30

är det tydligen idag. Det gick bra att ha bönan ute igår, hoppas det fortsätter så. Idag är det sista dagen att ge mat varannan timme, planen är att hon imorgon ska fulla portioner var tredje timme igen. Hon är redan uppe i fulla portioner men utspritt på tätare fodringar. Hoppas att jag ska orka rida idag för nu har jag anmält mig och Petter till en träning 1 april och då måste vi vara något sånär igång. Men varför blåser det så mycket? Känns ju onödigt.....


Gubben kom hem från sin tripp igår kväll och informerade mig om att han inte kan diska på en månad, har nog glömt att informera om att diskmaskinen har gått sönder igen för andra gången på ett år (dåligt köp). Varför han inte kan diska? Jomen han tatuerade knogarna (mycket lägligt). Nästa gång diskmaskinen går sönder tänker jag göra det, någon rättvisa ska det väl vara......och så blev det snyggt också. På mina knogar tänker jag att det ska stå: Keep Calm, bra budskap till en ADHD-person. Fast å andra sidan......får man inte ens diska, lär man ju inte få mocka, borsta, kratsa hovar och annat heller...så helt realistiskt är det väl inte....

 

Ovido - Quiz & Flashcards