ar-tanten

Alla inlägg den 5 april 2017

Av C E - 5 april 2017 05:42

Alla tycker väl förmodligen att deras häst/hästar är vackrast i världen, och det gör jag med. Igår fick Petter inviga det nya huvudlaget och halsringen och oj oj så snygg han var i det. Det är verkligen hans färg, vilket jag i och för sig har vetat hela tiden. Hans första sadel var i den färgen, men sen när den inte passade har jag haft svårt att hitta en sadel i den färgen, men jag har kvar ridstövlar och benskydd i den nyansen så att vi matchar varandra. Vi checkade av skolskritt igår, han är så duktig men hans nya grej är verkligen följa takten från marken. Han är som en arbetsvillig hund, sneglar på mig och nästan så att han viftar på svansen också.

    Så stilig!

Bönan fick komma ut och smaka lite på gräset. Ser jättemycket fram mot att åka och träna i Ånge, men jag tänker vänta tills efter Gotlandsresan och återbesöket på kliniken, vill vara säker på att hon mår bra.

    

Av C E - 5 april 2017 05:42

Alla tycker väl förmodligen att deras häst/hästar är vackrast i världen, och det gör jag med. Igår fick Petter inviga det nya huvudlaget och halsringen och oj oj så snygg han var i det. Det är verkligen hans färg, vilket jag i och för sig har vetat hela tiden. Hans första sadel var i den färgen, men sen när den inte passade har jag haft svårt att hitta en sadel i den färgen, men jag har kvar ridstövlar och benskydd i den nyansen så att vi matchar varandra. Vi checkade av skolskritt igår, han är så duktig men hans nya grej är verkligen följa takten från marken. Han är som en arbetsvillig hund, sneglar på mig och nästan så att han viftar på svansen också.

    Så stilig!

Bönan fick komma ut och smaka lite på gräset. Ser jättemycket fram mot att åka och träna i Ånge, men jag tänker vänta tills efter Gotlandsresan och återbesöket på kliniken, vill vara säker på att hon mår bra.

    

Ovido - Quiz & Flashcards