ar-tanten

Alla inlägg den 20 maj 2017

Av C E - 20 maj 2017 05:28

Snart har jag byggt klart den där fållan. När jag inte använder WE-grejerna har jag tänkt att dela av nedre delen av ridbanan med materialet till fållan och ställa tunnor, bron och de andra bakom staketet. Så här ser fållan ut

    Har gjort den i sektioner för att den ska bli lätt att bära, så kan man ju forma den hur man vill, i en volt, eller rakt som ett dressyrstaket.


I morgon fyller gubben år, så idag ska jag försöka mig på en smörgåstårta. Hur svårt kan det vara liksom, men sist jag gjorde en smörgåstårta fick jag äta upp allt själv eftersom resten av familjen vägrade äta av den. Ingen aning om varför för jag tyckte den var väldigt god.


Här är dom....banditerna!

  Dom är ca tio stycken som typ jämt är vid vägkanten och när man är jämse dom, ja då måste dom flyga iväg och väsnas. Tranorna är ju mycket större men dom är inte alls lika farliga för dom är som mer världsvana och framförallt tysta. Trevlig  helg!

Ovido - Quiz & Flashcards