ar-tanten

Alla inlägg den 4 juli 2017

Av C E - 4 juli 2017 05:05

Tyvärr blir det så att vi måste flytta, det är en stor gård, det blir för mycket för mig. En annan bidragande orsak är isoleringen....om jag bor kvar, det är väldigt ensamt här. Jag har fått sju fantastiska år på den här drömgården men allting har ett slut, nu börjar nästa fas, och det behöver inte bli dåligt. Annorlunda blir det såklart, men jag gillar ju annorlunda och det är bara att gilla läget.


Annars så focuserade jag gårdagen med att ställa av bilar, ringa en jurist som gör bouppteckningar, åka till soptippen (igen) och bara så ni vet....dom bästa kramarna får man på soptippen....


Fick en väldigt fin present från mina AR-kompisar, TACK, den ska få en fin plats i mitt nya hem.

  En liten ängel följde med också.

  Idag åker min mamma hem, men min andra mamma kom igår kväll så jag är inte ensam...

Skapa flashcards