ar-tanten

Alla inlägg den 5 juli 2017

Av C E - 5 juli 2017 05:23

Nu har min virvelvindsmamma åkt, men jag går fortfarande omkring och plockar. Bor man stort sprider man ju ut allt man har. Jag plockar lite i uthusen, lägger upp för försäljning. Är det någon som behöver ett hundutställningstält? En takbox?

Jag plockar i rummen och i garaget. En av hundarna  har adopterat mig, följer mig överallt, ligger på mina fötter om jag stannar upp och sätter mig en stund, helst vill hon sitta i knät, något hon inte har varit så intresserad av förut. Hon sover bredvid mitt huvud, jag försöker ge henne så mycket kärlek jag kan.


Svårt att sova.... varje kväll jag går och lägger mig är jag så trött att jag har svårt att hålla ögonen öppna, tänker att i natt får jag sova. Det får jag inte. Några timmar blir det i alla fall. Gäller att passa på med rensningen medan man har någon slags ork, den kommer ju ta slut snart.


När jag sätter mig försöker jag hålla koll på listan man får på begravningsbyrån.

 

Skapa flashcards