ar-tanten

Alla inlägg den 12 juli 2017

Av C E - 12 juli 2017 05:14

...blev jag sådär morbid igen. Vi var i stan, jag och ungarna. Som jag har berättat förut så har jag ju blivit så mycket mer medveten om hur skört livet är, så nu fixar jag ihop sånt som inte blivit fixat men som måste vara fixat. Min son har inget ID-kort till exempel... eller bankkort, så det skulle vi göra igår.


På banken, när jag talade om vad vi ville ha hjälp med, sa hon att när man söker bankkort måste båda föräldrarna vara med..... Jag lade fram dödsbeviset på bordet och sa "Min man kunde tyvärr inte följa med"..... Sen åt vi sushi, det där sjögräset ovanpå var sååå gott, ska beställa extra nästa gång.

 

Sen hade jag fått lite blommor..... från min gamla gymnasieklass (HTS) och från Mikkes föräldrar och syskon... TACK!

    Så man kan väl säga att gårdagen också var en vilodag från plockandet och packandet, annars funderar jag mycket på olyckan, försöker få ihop tider och så....liksom för att få veta vad han gjorde den där sista kvällen. Var var han och när? Känner mig lite som en deckare just nu som sitter och pusslar ihop det.

 

bilden tillhör Mathias/Villfarelser

Ovido - Quiz & Flashcards