ar-tanten

Alla inlägg den 17 juli 2017

Av C E - 17 juli 2017 05:27

Igår var det inneväder, regn och inte särskilt varmt. Det blev en lugn dag, sov mycket och småplockade.

 

När något sånt här händer vill man ju gärna tänka att allt har en mening, och det har jag alltid trott, och fortsätter att tro, men vad är egentligen meningen med detta? Jag gissar att jag en dag kommer att få reda på det, men just nu undrar jag....


Känner så mycket kärlek från  och av familjen, till familjen hör även djuren. Jag har börjat snegla på hästarna och känna ett sug efter ridning igen, men inte riktigt ännu. Har för mycket i huvudet fortfarande, när man rider måste man vara där och nu, man kan inte sitta och grunna på annat, men det är nära. Inte mycket kvar att packa, så jag har dragit ner på farten och är inte lika intensiv längre.


Mina två vackra honkatter måste få nytt hem, dom är utekatter och skulle inte trivas i en lägenhet. Båda är steriliserade. Den sköldpaddsfärgade är en main coon-korsning och ca 15 år, den ljusa är en helig birma, runt 7 år. Dom vill bo på landet och fånga möss. Båda är mycket trevliga, den ljusa pratar mycket.

     

Ovido - Quiz & Flashcards