ar-tanten

Alla inlägg den 19 juli 2017

Av C E - 19 juli 2017 05:22

Igår fixade jag och dottern med staketet, jag hade hämtat virke redan innan allt det här hände, så det är lika bra att byta ut det som var fult. Vi gjorde halva hagen klar. Tummen upp för oss.

 

Mina snälla grannar kom hit och klippte gräset, felet med gräsklipparen var ju lite pinsamt då det visade sig vara slut på bensin..... då känner man sig rätt dum i huvudet ska jag erkänna. Hade inte ens tänkt tanken, var så focuserad på att det var något vääääldigt tekniskt.


Pratade med Mikkes syster en lång stund igår (tack för trevligt samtal) så idag lägger jag ut en bild på diket eftersom hans familj i Stockholm ju inte har sett det ännu. Som ni ser är det är riktigt djupt dike.

 

Till höger ser ni våra blommor, som fortfarande blommade flera veckor efteråt. Och idag ska vi kolla på en lägenhet...

Ovido - Quiz & Flashcards