ar-tanten

Alla inlägg den 24 juli 2017

Av C E - 24 juli 2017 05:25

Kan tänka mig att några undrar om jag inte sörjer.... eftersom jag inte gråter hela tiden, eftersom jag kan skratta, eftersom jag är väldigt upptagen med det som måste göras, eftersom..... Men det är ju klart att jag gör, men jag gör det på mitt sätt. Jag har sagt det förut.... just nu är jag avstängd (inte hela tiden, men för det mesta), antagligen för att det är mitt sätt att hantera det på, jag har en väldigt klar bild i huvudet av vad som måste göras, och jag kan inte tillåta mig att bryta ihop innan det är gjort, för det går liksom inte, risken då är ju att det som måste göras inte blir gjort. Är ni med? När vi har installerat oss i lägenheten, flyttat hästarna, städat ur husen här och allt är klart. Då, men inte förrän då. Och det kan ju låta helt galet att man kan styra sig själv så, och det är det nog inte alla som kan (kanske), men jag kan, och jag gör det, för att det ska bli så bra som möjligt för barnen och för att det känns rätt för mig att göra så. Jag kan inget annat sätt, för att jag är jag.


 

Bilden tillhör Mathias/Villfarelser

Skapa flashcards