ar-tanten

Alla inlägg den 5 september 2017

Av C E - 5 september 2017 06:08

Nu är jag så TRÖTT, med stora bokstäver. Mentalt slut skulle man också kunna säga, allt är jobbigt, får pressa mig till allt som ska göras, även det enklaste....som att laga middag känns som att bestiga ett berg.


Lämnade in bilen igår, och fick promenera dit jag skulle, vilket väl är bra på ett sätt men väldigt jobbigt och stressande (eftersom det tar så lång tid att gå). När jag på eftermiddagen skulle hämta den visade det sig att dom hade fått fel kors och att vi måste göra om proceduren på onsdag. Dessutom visade sig det att jag måste byta hjullager också.


Petter var supertaggad igår. Delvis för att han  hade vilat dagen innan, men också för att det blåste och åkte en helikopter ovanför oss.


Bönan fick vila, jag orkade bara inte.....


   

Ovido - Quiz & Flashcards