ar-tanten

Alla inlägg den 12 september 2017

Av C E - 12 september 2017 05:35

Jo, när jag säger att jag ligger en  hel dag så är det inte helt sant. Jag ligger nästan hela dagen, för till stallet åker jag, ut med hundarna går jag, och lagar mat till ungarna gör jag också. Om jag har bestämt något, eller känner ett ansvar att göra något, så gör jag det, i princip hur dåligt jag än mår. Rida kanske jag inte orkar en sån dag, men att ta ut hästarna, göra höpåsar och gå ut med hundarna gör jag på autopilot. Så har jag alltid varit, gissar att det är därför sådana som jag blir utbrända..... har mig själv att skylla, men jag har ändå blivit lite bättre på att ställa in och avboka när jag mår piss. En gång satt jag på jobbet med sån migrän att jag trillade av kontorsstolen..... men gick jag hem? Nej, nej, låt mig ligga här på golvet en stund så att jag kan avsluta.... Jag i ett nötskal.


Innan bankmötet igår köpte jag ett par ridbyxor, riktigt snygga.

 

Sen skulle vi ju äta också, kebab blev det. Lite roligt då "kocken" bad mig om hjälp med hur det skulle göras och vad som skulle vara på (????). Blev kissnödig också....

  men nä, jag höll mig till bankmötet, deras toalett var lite roligare. Ja, då skulle bilen vara fixad då, korset är bytt och jag överlycklig.....tills jag satte mig i bilen och körde, för den låter fortfarande lika illa.... något är i obalans och jag måste lämna in den igen....

Skapa flashcards