ar-tanten

Alla inlägg den 12 november 2017

Av C E - 12 november 2017 06:23

Jag fick ju indikationer på vem det skulle kunna ha varit som körde fyrhjulingen i fredags, så jag ringde upp honom igår. Efter en kort stunds pratande stod det klart att det inte var han, dessutom en mycket trevlig ung man, som verkligen ville att jag skulle veta att det inte var han, och ville komma och visa upp sig och sin fyrhjuling på Ridskolan. Det är hedersvärt! Och direkt när han kom såg jag ju att det inte var han. Fyrhjulingen var inte samma och kroppstypen var inte samma, så nu måste jag hitta rätt person. Inte för att jag vill anmäla någon eller vara otrevlig och dum, utan för att jag vill informera om hur man möter hästar längs en väg, det känns viktigt.


Idag är det Fars Dag, jag saknar två pappor och tänker lite extra på dom idag.

Min pappa

 

och mina barns pappa, min make

 


Annars är jag väldigt glad att Moa galopperar på Petter, igår var han väldigt glad i hatten men galoppen var to die for, i uppförsbacke och självbärig....men han orkade bara en väldigt kort stund så passen blir då också korta för att poängen är ju att stärka honom, inte köra slut på honom.

Ovido - Quiz & Flashcards