ar-tanten

Alla inlägg den 16 augusti 2018

Av C E - 16 augusti 2018 20:41

Egentligen har jag inte alls gjort mycket i sommar, det största har varit renovering av släpet. Såg med förskräckelse att filmen den är täckt med hade börjat att släppa. Bara att slita bort då, grunda och måla. 

           

Målade med hammarlack med hammered-effekten. Mest för att det inte skulle bli så tydligt att jag inte är något vidare på att måla. Blankt som en spegel när den är nytvättad. Rätt nöjd! 


Petter är igång nu, han känns glad och stark. Vi har galopperat ute flera gånger men inte i ridhuset ännu, men det kommer..... nog.... Någongång. 

   

På väg in från hagen får man stanna och snaska lite. Idag var det en traktor han var tvungen att ha lite extra koll på, och så sträckte han sig så tjusigt efter löven.


Jag ska på äventyr i september. Artur och jag är nämligen anmälda till kurs för Ewa Schaeder, vilket jag ser jättmycket fram emot. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards