ar-tanten

Alla inlägg den 15 januari 2019

Av C E - 15 januari 2019 18:44

Två dagar efter Bebis åkte, började Humlan vilja busa, inget jag har märkt att dom har gjort dom senaste åren men jaja. Åkte iväg och köpte en hundleksak (boll), hon älskade den dom 15 minutrarna den höll, sen sprang hon runt med resterna av den, ville att jag skulle kasta. I flera dagar letade jag tennisbollar (längre hållbarhet) utan att lyckas, tänkte att jag måste ju skaffa en tennisboll. Sedan härom dagen när jag låg och vilade hörde jag hur Humlan var riktigt arg på badkaret (!). Jag var ju tvungen att kliva upp och titta vad hon höll på med, uppenbart var att hon ville ha något under badkaret, så jag stack in handen och ut kommer....... en tennisboll. Va? Det är ju bara att tacka och ta emot liksom, tack tack!


Igår pratade jag med min mamma, som frågade om det inte var någon seans snart. Inte som jag vet, svarade jag. Sen när jag hälsade på min son idag frågade han samma fråga. Hm. Kollade upp hemsidan hos dom som brukar anordna seanserna här, och jorå, några få biljetter kvar. Ringde på stört och fick en. Får se vad som händer i Mars då den är. 


Sen är vi ju lyckligt lottade i vår familj vad gäller hår. Jag hittade Shirley Temple-lockar i mitt hår, och i min sons.

   

Ovido - Quiz & Flashcards