ar-tanten

Alla inlägg den 19 januari 2019

Av C E - 19 januari 2019 16:27

Har sett fram mot träningen jättemycket och idag var det dags. Petter var först ut (som vanligt) och jobbade jättefint, han är ju typ bäst så....

 

(jag har hjälmen på sned och Yvonne sitter med stallkatten MusseMurre i knät)


Yvonne beundrade Petters tjusiga benmuskler

 

Ja ja, det säger ju allt när man hellre tittar på hästarnas benmuskler än någon random fotbollspelares.


Artur är värd sin vikt i guld och gjorde allt klockrent och efter bästa förmåga. Lycka!


På grund av lite sjukdomsfrånfall så bokade jag in Darcey också, men henne red Yvonne mest. Fick lite tips och sen red jag lite på slutet, rätt trött vid det laget. Belönade mig själv med Pizza. Inatt ska jag sova som en bebis.


/Bilderna tagna av Yvonne/

Ovido - Quiz & Flashcards