ar-tanten

Alla inlägg under februari 2021

Av C E - 20 februari 2021 11:45

Det händer mycket nu, och det har gått fort fram för Artur. Han är så duktig och har hittat en helt annan balans och fått en styrka som gör mig glad. Idag var bästa Yvonne Odsberg här, vilket hon är en gång i månaden. Alltid lika roligt, och jag har nog inte riktigt fattat hur långt Artur har kommit. Trots att det har varit en riktigt bra vinter (=bra underlag) så börjar jag längta till våren, men den kommer..... Idag matchade vi i coppar, älskar den färgen.

           


Och dom här korten tog jag för några veckor sedan. Det är så vackert här att man blir tårögd.

   

Av C E - 13 februari 2021 06:17

Vi är tre granngårdar som har gått ihop och bildat bolag och nu har vi fått bygglov, så nu blir det ridhus. Vilken glädje och som jag har saknat att ha ett ridhus att krypa in i dom där blåsiga, kalla, regniga och på andra sätt svårridna dagarna. Så spännande! Nu kör vi!

     

Ovido - Quiz & Flashcards