ar-tanten

Alla inlägg under juni 2022

Av C E - 29 juni 2022 09:02

Petter fick vandra över regnbågsbron för ett tag sedan. Vi har ju gått vid varandras sida i 16 år, min absoluta drömhäst, krigarhästen och min once in a lifetimehäst. Så tacksam för den tiden. 

 

     

Foton av Yvonne Odsberg som också var med och räddade dagen. 

Ett roligt minne blev det också i allt sorgliga..... Jag hade gett Petter Domesedan under tungan och sen stod vi där och väntande in.... Petter slickade hela mitt ansikte blött, han har alltid varit en slickhäst. Sen inser jag att jag ju gett honom lugnande, har jag fått det i min mun? Panik, Yvonne kollar giftinformationen och jag spottar och sköljer munnen. Jag överlevde fast jag hade bilder i huvudet hur både jag och Petter dog tillsammans. 

 

Ses på andra sidan


En ny liten kamrat och flyttat hit, Svea, världens gulligaste valp

 

Och för några helger sedan var det kurs för Ewa Schaeder i Nordansjö, åkte med Artur min trogna kurskamrat som har tagit så stora kliv framåt att jag knappt tror det är sant.

 

Ponnin med guldögonen

   

   


 

Och så kan jag med stolthet, tacksamhet och glädje säga att jag nu är Certifierad Representant för Kraftskapande Ridkonst! Tjoho liksom! Och väldigt mycket wow, släng på lite lyckorus på det också.  

    

Ovido - Quiz & Flashcards