ar-tanten

Alla inlägg under maj 2021

Av C E - 3 maj 2021 07:38

Våren börjar med Birgitta Järnåker. Det är fjärde året jag börjar våren med kurs i Nordansjö. Första året åkte jag utan häst och dom senaste tre har jag haft lil´artur med mig. Första passet blev ett tittaossomkringpass, då jag lät honom vara, och låta honom utforska omgivningen och landa lite.


Så roligt också att se dom andra som red, se deras utveckling och samspel som bara blir mer finstämt för varje år.


Andra passet hade han landat lite, jag är så väldigt stolt över honom. Vilken kalasponni han är. Tusen tack Yvonne för foton!


Första kortet är några år gammalt

 

Och de här togs i lördags

       

På söndagen låg han och vilade i hagen. När jag satte mig bredvid honom sträckte han ut halsen och somnade. Kärlek!


Ovido - Quiz & Flashcards