ar-tanten

Alla inlägg den 29 september 2019

Av C E - 29 september 2019 08:01

Träningen i Ånge stod på schemat. Artur blev det, coola, världens bästa Artur. Mitt resesällskap var lite sen, och otålig som jag är tänkte jag att då blir det lastträning. Har aldrig lastat honom själv. Han gick rakt in och stannade där. Återigen, världens bästa Artur. Sen resa, lasta ur, in i hage, sätta fram stol och bänka sig vid ridbanan. 


Hanna focuserar mycket på sitsen, den behöver man (jag) alltid jobba med. Jag sitter i en sluta utan att vara medveten om det. Fick till och med promenera med ett spö mellan benen, då blev det väldigt tydligt. Artur jobbade bra, vi börjar hitta varandra. Medan vi red åkte diverse fordon förbi bredvid ridbanan så check på moppe, väghyvel, sopbil och annat trams. Artur är en stjärna!

     


Ovido - Quiz & Flashcards