ar-tanten

Alla inlägg den 21 januari 2018

Av C E - 21 januari 2018 06:23

Igår kom vår tränare Yvonne till stallet. På grund av olika omständigheter har det blivit inställt flera gånger i rad så nu var det behövligt. På morgonen var jag lite pirrig och precis innan blev jag lite nervös. Red i den nya sadeln (måste rida in den den). Petter var kung redan från första steget och vi fick så mycket beröm att jag nästan skämdes. Petter å andra sidan älskar beröm och pep till flera gånger och tyckte att det var dags att galoppera. Hm. Har börjat galoppera i tankarna, men han får vänta lite till på det. Det har verkligen hänt massor med Petter sedan flytten.


Bönan jobbade jag från marken, men då var jag så trött i huvudet och hon var brunstig och gnäggade så det ekade i ridhuset, så det kändes lite ofocus.


 

Ovido - Quiz & Flashcards