ar-tanten

Alla inlägg den 3 juni 2021

Av C E - 3 juni 2021 16:26

Jag har ju letat en vän åt pojkarna ett bra tag nu, vilket inte varit det lättaste. Nästan alla hästar verkar bo i skåne och innan jag har bokat tågbiljett är dom sålda. Nu hittade jag en lite närmare, i Västernorrland. En rar liten herre som inte hetsar upp sig i onödan, layed back typ. Utseendemässigt påminner han om Petter, fast mindre.


Första gången jag var och träffade honom brydde han sig inte så mycket om mig, visste redan innan att han var reserverad och valde dom han ville vara nära. Fick en bra känsla med honom men ville träffa honom igen, vilket jag gjorde idag. Och wow! Idag sökte han min kontakt, var intresserad och nyfiken. Det kändes även när jag red honom, mycket lättsammare idag.


När jag hade hoppat av sökte han ny kontakt och ja, jag blev kärleksbombad, närhet och värme i hjärtat. Ja, jag har bestämt mig och han verkar också ha gjort det så på Torsdag kommer han, vår nya vän.

  Ser mycket fram emot att lära känna honom.

Ovido - Quiz & Flashcards