ar-tanten

Alla inlägg den 26 augusti 2018

Av C E - 26 augusti 2018 10:46

Är man änka och 50+ så är man också tydligen måltavla. Den senaste tiden får jag mängder (ja, ja, kanske 10-15 st) vänförfrågningar på Facebook från änklingar. Och om det var så skulle det väl vara ok antar jag, men dom här kontona har inga vänner och inga bilder. Man kan ju lista ut vad dom vill. Nu är jag ju en sån som tittar på dokumentärer på Tv och ser ur den vinkeln. Funderar nästan på att acceptera en av vänförfrågningarna för att se hur lång tid det tar tills vederbörande vill träffas men inte har pengar till biljetten, eller kanske en sjuk mamma, eller både och.


Ja, annars plockar jag svamp för första gången i mitt liv. Håller mig till soppar som är säkra kort för nybörjare. Älskar svamp!

   Det är ju val snart också......

Ovido - Quiz & Flashcards