ar-tanten

Alla inlägg den 31 oktober 2017

Av C E - 31 oktober 2017 06:27

Igår var jag och dottern i stan, när vi skulle hem var det så MÖRKT. Riktigt otäckt att köra, tycker jag, mycket bilar (alla slutar jobbet), kolsvart och fläckvis halt. Hade en långtradare bakom mig hela vägen. Min dotter frågade om jag såg något, för det gjorde inte hon. Nä, inte så mycket... hade ett annat besök i stan idag ännu senare, men det bokar jag fan om, det får bli på dagtid istället.


Jag har ju önskat att livet skulle bli lite räkmacka, vilket inte har hänt ännu, så jag passade på att hjälpa livet på traven genom att äta en.

  En av mina klara favoriter sedan barnsben.


Det finns en serie jag följer som heter Outlander, alla tjejer vet nog vilken jag menar. När Mikke levde (och jag satt och tittade) kom han in och frågade vad fan jag tittade på (och undrade om det var porr). Samma sak hände när mamma var här en vecka. Men vad är det du tittar på? Och ja jo det är lite mycket stön emelllanåt, men då brukar jag gå och koka kaffe.

 

Bilden tillhör Mathias/Villfarelser

Ovido - Quiz & Flashcards