ar-tanten

Alla inlägg den 10 april 2017

Av C E - 10 april 2017 05:29

Dottern och jag åkte iväg för att fira min mamma som fyllde 70. Hennes man fyller år samma dag. Hennes man gick i samma klass som min pappa. Min bror och hennes mans son gick i samma klass och fyller år samma dag.


    Det var en överraskningsfest för mamma visste inte att vi var där....hela 22 personer.

         

Sen var det spa

  Efter några timmar i relaxavdelningen var man rätt spak. Vi hann att ligga raklånga några timmar innan middagen.

    Var dock i säng redan vid tio på kvällen, kvällstrött som man är.


På morgonen var det tårtkalas.

    Jag har en diet-app som jag fyller i varje dag för att hålla koll på hur mycket jag äter, och med dom senaste dagarna kan jag konstatera att jag ätit för en vecka på några dagar. Måste komma igång med promenaderna för usch vad jag har ätit i flera dagar nu.

Ovido - Quiz & Flashcards