ar-tanten

Alla inlägg den 28 maj 2017

Ops

Av C E - 28 maj 2017 05:28

Blev så nedstämd av regnet igår, och så är jag så jobbigt fyrkantig att om jag planerat att rida vid tio och det blir inställt pga regn, så kan jag inte rida klockan tre när solen skiner.... Ibland lyckas jag, men det beror på humöret och igår var det lågt. Någon ridning igår blev det alltså inte, gick runt och kollade på blommorna istället (fast mest låg jag i sängen).

        Sen......

    På kvällen kollade vi på någon skräckis om ungdomar i en stuga på landet....hur många sådana finns det egentligen? Fast just dom brukar sällan bli riktigt dåliga. Har ni sett Cabin in the woods. Om inte tycker jag det är dags att ni får en förklaring till varför folk beter sig som dom gör i skräckfilmer. Den är underbar!


Lite salugrejor. Hör av er om ni är intresserad av något

        Allt är storlek full. De översta är i läder och oanvända.

Ovido - Quiz & Flashcards