ar-tanten

Alla inlägg den 30 maj 2017

Av C E - 30 maj 2017 05:03

Igår tog jag ut bönan i paddocken för att träna vidare på det vi gjorde i Ånge. Position, position och lite mer position, haha, det är ju jag som behöver träna inte bönan. Hon kände direkt igen övningen och det var lättare igår. Tycker att vi skötte oss bra, vi kunde till och med trava utan större åthävor så det känns lovande. Hur vacker är hon inte!

     

Och så har hon blivit lite väl rund om magen igen, jag har sån ångest för det, för det är ju såklart inte bra, men å andra sidan har hon precis haft magsår. Gäller att hitta en fin balans där, vilket jag uppenbarligen inte har gjort ännu. Knepigt med lättfödda hästar. Sen visade det sig att jag har en drottning till här hemma, visst är han söt.

    

Petter red jag ut i solskenet, det är rätt underbart väder just nu!

 

Ovido - Quiz & Flashcards