ar-tanten

Alla inlägg under mars 2018

Av C E - 6 mars 2018 06:24

Blev en dålig dag igår, jobbig. Tog med mig Petter på en uteritt för att rensa huvudet, det fungerade tillfälligt. Behöver jag säga att han var superfin.


Redan klockan sju på kvällen var jag så slut att jag inte kunde sitta kvar i soffan, istället gick jag och lade mig, trodde att jag skulle få sova. Icke! Täcke av Täcke på. Täcke av Täcke på. Och så höll det på. Sist jag tittade på klockan var den 02.45 Sen nästa gång var den 05.59, då klev jag upp.

 

Bilden tillhör Mathias/Villfarleser

Av C E - 2 mars 2018 06:27

Fast det visste jag inte när jag gick ut eftersom jag saknar termometer. Bilen startade inte, förbannat. Bara att bita ihop och gå då. Väl framme, efter att ha släppt ut hästarna, packat hö och så, letade jag rätt på en termometer. Modiga - 34. Det blev en härlig (ironi) promenad hem. Jag hade till och med frost i morrhåren. Behöver jag säga att jag ställde in ridningen? Låg och mös under täcket med hundarna i stället. Kändes som ett bra val. Befarar att det är lika illa idag.

 

Kom kom ljumma sommarkvällar, kom

Presentation


Uppnått tantålder, håller på med Kraftskapande Ridkonst på mina tre hästar, Petter, Artur & Trigger

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards