ar-tanten

Alla inlägg den 24 februari 2017

Av C E - 24 februari 2017 05:32

Först var jag på mammografi, så nu tror jag att jag har cancer tills motsatsen bevisas med ett "friskbrev". Sen åkte jag till stan för att hämta ut mina glasögon. Cirkeln är sluten nu, då jag valde ett par som ser precis likadana ut som ett par min mormor hade.....och som min mamma har. Min dotter har lovat att föra traditionen vidare.

  Sen åt jag lunch, blev mest imponerad av toaletten. Den var väldigt fin, speciellt som man mest är van kundtoaletter på donken och OK.

   

Sen åkte jag till Hööks för att prova dom där byxorna, men dom kommer inte ut i butikerna förrän i slutet på Mars.... Till middag blev det sushi, jag undrar just om det är någon som äter såhär mycket wasabi?

    Visst har jag berättat om den gången jag var på ett hotell i Bankok och stod i frukostbuffén. En äldre (vit) man hade en macka som hon slevade wasabi på....och det var inga blygsamma mängder och gissningsvis visste han inte vad det var han lade på mackan. Ångrar fortfarande att jag inte följde efter honom för att se när han tog första tuggan.


Ovido - Quiz & Flashcards