ar-tanten

Alla inlägg den 16 juni 2018

Av C E - 16 juni 2018 20:15

.... Mr Power... Idag red jag en kort sväng på Artur. Tejpade fast bubbelplast på sadeln, varför gör man något sådant? Jag tänkte att bubblorna går sönder där jag har mina sittben. Syftet var att veta om jag sitter med roterat bäcken eller inte. Planen misslyckades.... Så var det A. Han blev rädd för plasten och bubblorna som sprack. B. Jag åkte i backen. C. Inget hände.



Rätt svar var C. Jag måste sitta väldigt försiktigt eller så var bubblorna sega bara. Han var duktig i alla fall. Dels för att han inte blev rädd för plasten och dels för att han böjde sig för sätet väldigt fint. Vi börjar där. Sen då, var det dags att släppa ihop grabbarna grus. Dom har inte gått ihop sedan innan Mikke dog, men dom har ju snosat på varandra genom boxarna. 


Jädrans vad stark Petter har blivit. Men kolla bara.....

       

Den sista blev en kapriol, grämer mig att jag inte fick en bild när han var i luften. Artur vet jag inte riktigt vad han gör..... Men han går inte av för hackor han heller...

   

Sen var det dags för hälsningar och gnugg.

   

Och imorgon är det träning....

Ovido - Quiz & Flashcards