ar-tanten

Alla inlägg den 16 juli 2017

Av C E - 16 juli 2017 05:18

Jag vet att inte alla tror att man kan få kontakt med "spöken/andar", men jag tror det. När pappa gick bort kom han i en "dröm" som inte var en dröm, det var ett besök, han berättade saker; att han kom till himlen och att det var samma här som där, fast reklamen var bättre. Sen var han i en självvald loop, han "lever om" en tid i livet (när alla barn bodde hemma) i väntan på oss. I loopen var han ju runt 35 så han hade väldigt roligt åt hur gammal jag var......


Mikke har också varit på besök. Min dotter "drömde" att han stod i tvättstugan och tvättstugan såg ut som den gör i dagsläget, dom kramades och hon kunde känna håren på hans armar, varje revben....


När han besökte mig såg jag bara hans ansikte eftersom han var så nära, som att vi låg bredvid varandra i sängen, vi pratade..


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards