ar-tanten

Alla inlägg den 26 juli 2017

Av C E - 26 juli 2017 05:18

kommer bouppteckning. Jättejobbig procedur då det ska samlas ihop räkningar, tillgångar och läggas i en hög hos en jurist, skrivas ner och räknas ut, skrivas under och skickas till Skattemyndigheten. Men nu var det första gjort i alla fall, sen var det bankbesök efter det, och ett läkarbesök, och ett besök hos Polisen, och, och...... Efter det var jag ju helt slut, ögonen ville bara stänga sig och inte kunde jag tänka heller. Hade fan mer papper med mig hem än vad jag hade när jag åkte dit.


 

Dom trodde att min dotter var jag haha......

  Skolan börjar ju snart och lite kläder inför skolstarten behövdes då det är en jordbruksskola som kräver lite tåligare kläder.

  När man är i stan måste man få äta, brukar vi tänka. Thaibuffée blev det den här gången.

Ovido - Quiz & Flashcards