ar-tanten

Alla inlägg den 7 juli 2017

Av C E - 7 juli 2017 05:19

Igår började det kännas i kroppen, manin börjar gå mot sitt slut. Jag var tvungen att stanna av lite. Det kanske låter som jag grovjobbar hela dagarna, det gör jag inte, det orkar jag inte. Det är mer som att jag strosar omkring och tar en grej, flyttar på den, strosar vidare, flyttar nästa grej. Mina mammor har stått för det jobbigare. Jag jobbar hårt med huvudet däremot, planerar, tänker framåt, fotar grejor som ska säljas, lägger upp dom på en säljsida, svarar på frågor om storlek, tillverkare. Det tar tid. Det håller mig sysselsatt.


På eftermiddagen la jag mig på bron i solljuset, fick direkt sällskap, där låg vi tills jag fick ont i ryggen.

  Någon som letar böcker?


Gick igenom lite gamla foton, hittade ett på mina favoritgubbar, pappa och Mikke, båda är borta nu, bara två år emellan. Pappa blev några dagar ifrån att fylla 70, Mikke hann bara bli 54.

 

Hittade ett roligt kort på Doris och Humlan också....

 

I natt har jag sovit, fuskade lite med ett par glas vin....

Ovido - Quiz & Flashcards