ar-tanten

Alla inlägg den 29 juli 2017

Av C E - 29 juli 2017 05:25

Igår satt jag på golvet och rev papper nästan hela dagen, fast i omgångar, för där orkar man ju inte sitta så länge i taget. Jag har fyllt släpet med nästa soptippsåkning....


Min dotter började klippa gräset, men sen kom regnet, och det var då jag såg att hösten verkligen är på ingång.

 

Sen hittade jag igen skorna jag hade när jag gifte mig... det var -30 grader och jag åkte även häst och vagn någon halvmil i dom...

  Hoppas på att fortsätta med gräsklippningen, för nu tror jag inte det finns något mer papper att riva. Går fortfarande runt med någon slags overklighetskänsla, tänker att det nog är ett sjukt skämt och att han ska komma hem och fråga om vi gick på det, eller nått. På måndag ska jag hämta nycklarna till lägenheten så nu är det nära......

Ovido - Quiz & Flashcards