ar-tanten

Alla inlägg den 16 mars 2017

Av C E - 16 mars 2017 05:28

Igår hade bönan sin bästa dag på länge. Jag såg inte att hon hade ont på hela dagen, bajsade och kissade helt normalt och jag började planera för att få sova en hel natt.


När jag hade fodrat det sista målet (för nu fastar hon inför undersökningen) och gått för att byta ut hinken med nytt ljummet vatten så låg hon igen. När hon ställde sig började hon hysteriskt sträcka ut magen. Så där rök sömnen. Promenad, promenad, promenad.

Det verkade släppa sen och hon såg ut som vanligt på natten, men jag var ut ändå för att titta till. Ser fram mot när jag kan dricka vin och somna framför teven, inte för att jag måste dricka vin och somna framför teven men för att jag vill känna mig avslappnad de lux. Jag behöver fan det! Hoppas mycket på svar idag, jag vet ärligt talat inte  hur jag ska orka med  helgen.....


Bönan börjar tycka att promenaderna är tråkiga/jobbiga

 

Men matte, jag vill gå dit

 

Ja, ja, vi går väl här då

 

För övrig känns det såhär.....

 

Ovido - Quiz & Flashcards