ar-tanten

Alla inlägg den 22 mars 2017

Av C E - 22 mars 2017 05:23

Igår blev det inget ridet. Det snöade rejält nästan hela dagen och några timmar runt lunch följde jag med en kompis och hennes unghäst för att träffa tandläkaren. Även Arturs tänder kollades. Han är ju kollad halvårsvis sista tiden på grund av att han fick några foderfickor efter att han bytt tänder, men nu var allt ok igen och han behöver inte kollas lika tätt igen.


Jag blev lite ledsen när jag såg att Gunnar valde att lämna TV-programmet, men har å andra sidan full förståelse för det med tanke på situationen. Jag är väldigt stolt över att han var sig själv rakt igenom så hela Sverige fick se vilken trevlig, charmig och sympatisk person han är. Han förtjänar inte mindre än det allra bästa så det gjorde ont i hjärtat att se honom ledsen.


Bönan tycker inte om sin medicin och vänder rumpan emot mig när jag kommer med den....kan bli lite kämpigt då hon hon inte ens ätit den i en vecka än. Det är lite lustigt för jag tycker medicinen luktar så himla gott att jag nästan ville smaka lite själv....men MSM och andra bittra tillskott går bra att äta så det är ju helt klart att våra smaklökar skiljer sig åt. Hoppas på ridning idag då....


 

Ovido - Quiz & Flashcards