ar-tanten

Alla inlägg den 25 mars 2017

Av C E - 25 mars 2017 05:31

Läste på dressyrblogg alldeles nyss, där fanns ett inlägg om plantskolan och knytkalaset, som är träningsgrupper för dressyrryttare. Grupperna är indelade i södra Sverige och norra Sverige. MM, so far so god. Men sen inser man att södra Sverige är typ skåne, och ja det är ju inte så konstigt. Men visste ni att norra Sverige är Stockholm för det vet ju vi som bor i norra Sverige enligt kartan, vi finns ju inte egentligen, vi kanske borde bli ett eget land...för till Sverige verkar vi ju inte höra. Eller så är jag extra morgongrinig idag.


Igår red jag på Petter i den nya sadeln som han nu föredrar framför den gamla så det blir till att vänja in mig på den lite snabbt nu då, jag är en riktig vanemänniska, och har svårt för nya grejer men jag gillar den det gör jag och gillar Petter den så är det ju inget att snacka om liksom. Vi kände av lite skolor i skritt och så travade vi lite, vi är ju inte helt igång ännu.... Men det kändes bra. Tänker mig också in i mitt rum med rollern idag någongång.....

 

Ovido - Quiz & Flashcards