ar-tanten

Alla inlägg den 6 december 2017

Av C E - 6 december 2017 06:19

...igår fick jag rida. Tänkte att Petter nog skulle vara jättepigg som vilat tre dagar i rad. Men han tog hand om sin mamma och jag fick det meditativa ridpasset jag hade önskat mig. Lugnt och fint på lång tygel, njöt av att vara nära honom, naturen och inte behöva tänka på något annat än nu och här. Bönans tur imorgon.

Foto av Alicia


När jag kom hem luktade det pepparkaka i hela lägenheten och det var julpyntat, sånt blir man glad av.

  Kollar mycket på Criminal Minds just nu och nästan varje avsnitt avhandlar ju seriemördare. Rätt ofta är dom gifta och har barn.  .... Dagens fundering... tänk dig att du är gift med den där seriemördaren, hur går du vidare efter att du fått veta om sanningen? Hur hanterar man det?  

Ovido - Quiz & Flashcards