ar-tanten

Alla inlägg den 21 december 2017

Av C E - 21 december 2017 06:33

Var ut och körde bil igår och kom och tänka på en händelse för många herrans år sedan när jag var 16. Jag hade varit på fest ca en mil hemifrån ute i ingenstans. Jag åkte bil till festen och planen var att jag skulle åka bil hem också. Nu blev det så att chauffören tog några glas och slocknade i en soffa.... Jag bara skulle hem. Tjatade mig till att få låna en flakmoppe. Detta var mitt i vintern och eftersom jag hade åkt bil dit var jag inte vinterklädd. Inga vantar och ingen mössa. Men, men, det är bara att bita ihop... något jag verkar vara väldigt bra på. Snodde med mig en duschmössa som jag satte på huvudet och sen for jag på den där packmoppen mitt i natten i  krispigt vinterlandskap. Jag kom hem även om jag var rätt kall vid det laget. Envis som en blå gris.


I natt har jag dödat en zoombiekatt om och om igen eftersom den inte ville dö och försökte bita mig hela tiden. Och jag var som tvungen att döda den i smyg så att inte zoombieägaren skulle upptäcka det och döda mig. Känner mig lite trött nu....

 

Ovido - Quiz & Flashcards