ar-tanten

Alla inlägg den 16 december 2017

Av C E - 16 december 2017 06:23

Jaha ja. Igår var det dags för besikting av bilen.


Förra året när jag kom dit visade det sig att jag hade bokat en annan station än den jag befann mig på, som jag inte skulle hinna till, eftersom jag hade åkt till fel. Ja, ja, det gick att lösa tack vare smidig personal.


Igår när jag skulle anmäla mig hände samma sak. Jag hade ingen bokning. Men vad fan, jag visste att jag hade bokat och bokat rätt station eftersom jag bokade fel förra gången. Bad dom kolla i datorn och då visade det sig att jag skulle ha varit där i onsdags.... hur är det möjligt att vara så klantig? Och sen tittade han på mig..... du var väl här förra året va, med ett hästsläp? Jo...... Sen sa han att jag skulle gå till en annan port som kanske hade möjlighet att klämma in mig. så dit gick jag. Fick stå och vänta bredvid en snöhög tills dom hade tid.  Blev invinkad av ytterligare en annan kille. Körde in bilen och klev ur. Då säger han.... visst var du här förra året med ett hästsläp? E..... Så är det bra eller dåligt att dom minns mig ett helt år senare?

 

Sen fick hästarna behandling av equiterapeuten. Han var väldigt nöjd med hur Petters rygg har höjt sig....


Ovido - Quiz & Flashcards