ar-tanten

Alla inlägg den 5 juli 2016

Av C E - 5 juli 2016 12:30

Vi bor på en gammal gård med anor från 1400-talet och ja det spökar. Värst var det i början när vi precis hade flyttat hit. Flera gånger hände det att jag kom ut till stallet och såg att hästarna stod i "fel" boxar, alltså inte dom boxarna jag hade ställt dom i på kvällen, och alla boxar var låsta ordentligt på morgonen. Mystiskt. Imorse hittade jag det här söta lilla handavtrycket. Har vi pysslingar i stallet?

 

Av C E - 5 juli 2016 05:55

Alla har vi olika mål med ridningen, det kan vara tävling, mysiga skogspromenader, relationen med hästen eller något annat. Mitt mål är samspel. Jag vill kunna rida på yttepyttesmå hjälper som inte är synbara, på en villig häst som litar på mig och som vill samarbeta. Jag är dressyrnörd och tycker det är kul med skolor. Den här filmen på Pedro Torres tycker jag är så cool. Det är ett drömmål och till hösten ska jag pröva på WE för första gången.

https://youtu.be/XZ8d9ByD5L4

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards