ar-tanten

Alla inlägg den 18 juli 2016

Av C E - 18 juli 2016 14:32

När brorsan skulle göra lumpen för sådär trettio år sedan var han tvungen att placera ut sina husdjur under ett års tid. Det var svårt att säga nej till det, han var rätt övertalande. Så kom då Herr Hillman hem till mig. Mina kompisar vägrade att hälsa på under det året. På nätterna låg jag och lyssnade till hans fotsteg..letade efter en väg ut ur buren. Vid ett tillfälle hörde jag hur glaset flyttade på sig. Jag klev upp mitt i natten och tejpade igen det flyttbara glaset. När året var slut var jag rätt glad över att återlämna Herr Hillman till min bror.

  bilden har jag lånat från någonstans.

Av C E - 18 juli 2016 05:50

Jag har en förkärlek för reptilmönster, så jag har benskydd, boots, hjälm och groomingväska i med croco-mönster. Det är något med mönstret som tilltalar mig, gillar även giraffmönster. När jag var liten fångade min lillebror ormar nästan varje dag, och dom tog han hem till lägenheten. Jag släppte ut dom. Han tog med sig massor av ödlor hem, som jag släppte ut. Han var med i något killgäng som jag också ville vara med i, men då var man ju tvungen att pussa en orm på munnen och äta en myra, för det ""hade ju alla andra i gänget gjort", så när dom fångade en kopparorm pussade jag den på munnen, och åt upp myran. Naturligtvis hade inte dom andra gjort det, bara jag.

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards