ar-tanten

Alla inlägg den 16 juli 2016

Av C E - 16 juli 2016 15:57

Själv har jag mest suttit vid datorn och kollat på serien House of Cards, riktigt otäckt att tänka på. Politik alltså, svin iallihopa skulle jag gissa. Väntar på apokalypsen, blir det zoombies eller blir det bara en stor smäll? Jag tror tyvärr att jorden behöver det. Vi är hopplösa vi människor, förstör, dödar och skiter i allt utom oss själv. Klart det finns undantag men det räcker ju inte.

Gick ut i hagen en stund och blev genast på bättre humör, djuren har svaret. Ta det lugnt och lev för dagen.

   

Av C E - 16 juli 2016 05:34

hade vi vår sedvanliga pizzafredag, som vi har haft varje fredag i säkert fyra år nu. Då är vi återigen inne på rutiner, vilket verkar viktigt i vår familj, kan ha att göra med att tre av fyra har en diagnos inom det autistiska spektrat, och jag är en av dom tre. Men tröttnar man inte på pizza då? Jodå, fast aldrig samtidigt. Just nu är jag less, men dom andra vill ha, ibland är någon annan less, men det är alltid någon som inte vill släppa på rutinen. Just nu skulle jag gärna ha thaimat på fredagarna, eller sushi, eller... nått annat bara. Hundarna brukar få smaka lite och nu har till och med Humlan tröttnat.... haha. Vilket elände när julafton infinner sig på en fredag.

 

Fick en tröja av min man för ett tag sedan, undrar om han har någon baktankte? 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards