ar-tanten

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av C E - 31 juli 2016 05:32

Som jag har längtat....tre år senare.... Nu är den klar! Paddoken...

 

Den har utsikt mot sjön och åt andra hållet ligger skogen, och den är stooor, 66 X 30 så Petter får plats. Det fanns ju en paddok här innan också, men den gick inte att rida på eftersom det varje år när tjälen smälte kom upp stora stenar. Helt värdelöst. Dessutom var det vackra staketet murket, så nu har jag rep istället, det borde vara längre hållbarhet på det. Jag har på övre halvan placerat ut WE-hinder som vi kan öva på, får se vad dom tycker om det.

     

Jag har tröttnat på bokstävsskyltar som bara blåser sönder och blir fula, så nu har jag målat toppen på stolparna (där bokstäverna ska vara) röda, så att man har något att ta sikte på.

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards