ar-tanten

Alla inlägg den 15 juli 2016

Av C E - 15 juli 2016 05:29

Har man djur är det inte så lätt/praktiskt att åka iväg på någon semester, någon måste vara hemma med djuren. Vi har inte åkt iväg tillsammans på över tio år. Jag tog med mig dottern till London för några år sedan, men då var min gubbe hemma och tog hand om hästar, hundar och katter. För något år sedan var jag i Thailand och hälsade på min bror som driver ett Thaiboxningsgym där. Gubben gillar inte att flyga och stannar gärna hemma, tur för mig för jag gillar att åka iväg och se/uppleva saker även om det innebär en viss ångest att lämna djuren. Det är tur man bor vackert och att det finns mycket fint i närheten.

     

Igår var vi till Gimårasten och åt glass.

     

Man borde kanske rensa rabatten? Nä, det får dröja några år till. Älskar blommorna och väljer att inte se ogräset.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards